MİNGƏÇEVİR DÖVLƏT UNİVERSİTETİ
PEDAQOJİ FAKÜLTƏ ÜZRƏ
2020/2021-Cİ TƏDRİS İLİNİN PAYIZ SEMESTRİ ÜÇÜN DƏRS CƏDVƏLİ
|
|
AƏ20.1 |
AƏ20.2 |
İS20.1 |
İS20.2 |
MT20.1 |
MT20.2 |
R20.1 |
Rİ20.1 |
Rİ20.2 |
T20.1 |
T20.2 |
XD20 |
||
I |
1 |
Psixologiya Mühazirə |
İbtidai siniflərdə Azərbaycan dili və onun tədrisi metodikası-1 |
Uşaq anatomiyası, fiziologiyası və gigiyenası |
Analitik həndəsə-1 |
Alqoritimlər nəzəriyyəsi |
Təhsildə İKT Mühazirə |
Xarici dilin kommunikativ fonetikası |
|||||||
2 |
Şifahi xalq ədəbiyyatı Mühazirə |
Multikultarilzmə giriş |
Psixologiya |
Psixologiya |
Riyazi analiz-1 |
Türk xalqları və |
Təhsildə İKT |
Mülkü müdafiə və ilkin tibbi yardım |
|||||||
Multikultarilzmə giriş |
Xarici dildə işgüzar və akademik kommunikasiya-1 |
Mülkü müdafiə və ilkin tibbi yardım |
|||||||||||||
3 |
|
Xarici dildə işgüzar və akademik kommunikasiya-1 |
Xarici dildə işgüzar və akademik kommunikasiya-1 |
|
|
|
|
|
Alqoritmlər nəzəriyyəsi 0.5.1 Mürsəl Paşayev
|
|
Psixologiya |
Xarici dilin kommunikativ qrammatikası-1 |
|||
Ədəbiyyatşünaslığa giriş |
|
Mülkü müdafiə və ilkin tibbi yardım |
|||||||||||||
II |
1 |
Təhsildə İKT Mühazirə |
Xarici dildə işgüzar və akademik kommunikasiya-1 |
İbtidai siniflərdə riyaziyyat və onun tədrisi metodikası-1 |
|
Xarici dildə işgüzar və akademik kommunikasiya-1 |
Cəbr-1 |
Qədim dünya tarixi |
Psixologiya |
||||||
2 |
Ədəbiyyatşünaslığa giriş |
Uşaq anatomiyası, fiziologiyası və gigiyenası |
Azərbaycan dili |
Uşaq ədəbiyyatı |
Riyazi analiz-1 |
Mülkü müdafiə və ilkin tibbi yardım |
Türk xalqları və dövlətlərinin tarixi |
Xarici dil bacarıqları-1 |
|||||||
Mülkü müdafiə və ilkin tibbi yardım |
|||||||||||||||
3 |
|
Psixologiya Məşğələ |
|
|
|
Təhsildə İKT |
Psixologiya |
Alqoritimlər nəzəriyyəsi |
|
|
|
Mülkü müdafiə və ilkin tibbi yardım |
|||
Mülkü müdafiə və ilkin tibbi yardım |
|||||||||||||||
III |
1 |
Dilçiliyə giriş Mühazirə |
İbtidai siniflərdə Azərbaycan dili və onun tədrisi |
Uşaq anatomiyası, fiziologiyası və gigiyenası |
Təhsildə İKT |
|
Cəbr-1 |
Mülkü müdafiə və ilkin tibbi yardım 0,5.1 Məşğələ İlham Məmmədov |
Psixologiya |
Xarici dilin kommunikativ fonetikası |
|||||
Psixologiya Mühazirə |
Türk xalqları və dövlətlərinin tarixi |
||||||||||||||
2 |
Xarici dildə işgüzar və akademik |
Dilçiliyə giriş Məşğələ |
Uşaq anatomiyası, fiziologiyası və gigiyenası |
İbtidai siniflərdə Azərbaycan dili və onun tədrisi |
Azərbaycan dili |
Cəbr-1 |
Mülkü müdafiə və ilkin tibbi yardım |
Mülkü müdafiə və ilkin tibbi yardım |
Arxeologiya və |
Qədim dünya tarixi |
Xarici dilin kommunikativ qrammatikası-1 |
||||
Mülkü müdafiə və ilkin tibbi yardım |
Mülkü müdafiə və ilkin tibbi yardım |
||||||||||||||
3 |
|
|
|
Xarici dildə işgüzar və akademik kommunikasiya-1 |
Uşaq ədəbiyyatı |
|
Riyazi analiz-1 |
Analitik həndəsə-1 |
Psixologiya |
|
Psixologiya Məşğələ Sahib Məmmədov |
||||
IV |
1 |
Şifahi xalq ədəbiyyatı |
Təhsildə İKT |
|
|
Təhsildə İKT |
Uşaq anatomiyası, fiziologiyası və gigiyenası |
Xarici dildə işgüzar və akademik kommunikasiya-1 |
Mülkü müdafiə və ilkin tibbi yardım |
Cəbr-1 |
Psixologiya |
|
|||
Təhsildə İKT |
Şifahi xalq ədəbiyyatı |
Multikultarilzmə giriş Məşğələ İlham Məmmədov |
|
|
|||||||||||
2 |
Dilçiliyə giriş |
Xarici dildə işgüzar və akademik |
Təhsilin fəlsəfəsi |
Uşaq anatomiyası, fiziologiyası və gigiyenası |
Azərbaycan tarixi |
Cəbr-1 |
Riyazi analiz-1 |
Analitik həndəsə-1 |
Arxeologiya və etnoqrafiyanın əsasları |
Xarici dilin kommunikativ fonetikası |
|||||
Xarici dildə işgüzar və akademik kommunikasiya-1 |
|
||||||||||||||
3 |
|
|
İbtidai siniflərdə riyaziyyat və onun tədrisi metodikası-1 |
Təhsilin fəlsəfəsi |
Azərbaycan tarixi
|
|
Alqoritimlər nəzəriyyəsi |
Azərbaycan dilində işgüzar və akademik kommunikasiya-1 |
|
|
Xarici dil bacarıqları-1 |
||||
Təhsildə İKT 0,5.2 Lab. Elçin Tağıyev |
|||||||||||||||
V |
1 |
Xarici dildə işgüzar və akademik |
Təhsildə İKT |
İbtidai siniflərdə riyaziyyat və onun tədrisi metodikası-1 |
|
|
Xarici dildə işgüzar və akademik kommunikasiya-1 |
Azərbaycan dilində işgüzar və akademik kommunikasiya-1 |
Təhsildə İKT |
Arxeologiya və |
Psixologiya |
||||
|
Ədəbiyyatşünaslığa giriş |
Uşaq ədəbiyyatı |
Psixologiya |
|
Mülkü müdafiə və ilkin tibbi yardım |
Xarici dilin kommunikativ fonetikası |
|||||||||
2 |
Psixologiya |
Xarici dildə işgüzar və akademik |
Təhsilin fəlsəfəsi |
Xarici dildə işgüzar və akademik kommunikasiya-1 |
Azərbaycan tarixi |
Azərbaycan dili |
Analitik həndəsə-1 |
Analitik həndəsə-1 |
Riyazi analiz-1 |
Qədim dünya tarixi |
Türk xalqları və dövlətlərinin tarixi |
Mülkü müdafiə və ilkin tibbi yardım |
|||
Mülkü müdafiə və ilkin tibbi yardım |
|||||||||||||||
3 |
Xarici dildə işgüzar və akademik |
|
|
Xarici dildə işgüzar və akademik kommunikasiya-1 |
Psixologiya |
|
|
Azərbaycan dilində işgüzar və akademik kommunikasiya-1 |
Alqoritimlər nəzəriyyəsi |
|
|
|
|||
|
Psixologiya |
Gün |
|
AƏ19.1 |
AƏ19.2 |
İS19.1 |
İS19.2 |
MT19.1 |
MT19.2 |
R19.1 |
R19.2 |
Rİ19.1 |
Rİ19.2 |
T19 |
XD19 |
AƏ17 |
İS17.1 |
İS17.2 |
MT17.1 |
MT17.2 |
R17 |
Rİ17 |
XD17 |
|
I |
1 |
Pedaqogika |
Ana dili-3 |
Xartici dil-1 Əsmər Hacıyeva |
|
Psixologiya |
Riyazi analiz-3 |
Pedaqogika-1 |
Muttikulturalizmə giriş |
Ədəbiyyatın tədrisi metodikası |
Fiziki tərbiyə və onun tədrisi metodikası |
Riyaziyyatın ibtidai kursunun tədrisi metodikası-2 |
Ətraf aləmlə tanışlığın metodikası |
Ehtimal nəzəriyyəsi və statistika elementləri |
Xətti proqramlaşdırma məsələləri |
Təhsil sahəsində ingilis dili |
||||||
Sosiologiya |
||||||||||||||||||||||
2 |
Azərbaycan ədəbiyyatı tarixi – 1 |
Dünya ədəbiyyatı - 1 |
Riyaziyyatın ibtidai kursunun nəzəri əsasları-3 |
Məktəbəqədər pedaqogika |
Azərbaycan tarixi |
Həndəsə-3 |
Azərbaycan tarixi -1 |
Xarici dilin fonetikası-3 |
Nitq mədəniyyəti |
Riyaziyyatın ibtidai kursunun tədrisi metodikası-2 |
Həyat bilgisi və onun tədrisi metodikası |
Uşaq bağçasında fiziki tərbiyə |
Texnologiya və onun tədrisi metodikası |
Riyazi fizika tənlikləri |
Müstəvi üzərində həndəsi çevirmələr və onların tətbiqləri |
Xarici dildə oxu və nitq-7 |
||||||
Riyaziyyatın ibtidai kursunun nəzəri əsasları-3 Məşğələ |
Orfoqrafiya və |
|||||||||||||||||||||
3 |
Xarici dil – 2 |
Azərbaycan ədəbiyyatı |
|
Xarici dil-3 |
Azərbaycan dili mühazirə Səbinə Novruzova |
Cəbr -3 |
Riyazi analiz-3 |
Pedaqogika |
|
Tarixə köməkçi fənlər |
Xarici dildə oxu və |
|
Riyaziyyatın ibtidai kursunun tədrisi metodikası-2 |
Texnologiya və onun tədrisi metodikası |
Uşaq bağçasında fiziki tərbiyə |
Triqonometrik funksiyalar, tənliklər və bərabərsizliklər |
Proqramlaşdırma dilləri |
|
||||
|
||||||||||||||||||||||
II |
1 |
Pedaqogika |
Ümumi pedaqogika |
Azərbaycan dili |
Psixologiya |
Riyazi analiz-3 |
Antropologiya |
Muttikulturalizmə giriş |
Ən yeni Azərbaycan ədəbiyyatı |
Həyat bilgisi və onun tədrisi metodikası |
Nitq inkişafı metodikası |
Ehtimal nəzəriyyəsi və statistika elementləri |
Xətti proqramlaşdırma məsələləri |
Azərbaycan ədəbiyyatı |
||||||||
Riyazi analiz-3 |
Riyazi analiz-3 Məşğələ |
Riyazi analiz-3 |
Dilçiliyə giriş |
Xarici dilin tədrisi metodikası-3 |
||||||||||||||||||
2 |
Müasir Azərbaycan dili - 2 |
Politologiya |
Məktəbəqədər pedaqogika |
Həndəsə-3 |
Cəbr -3 |
Azərbaycan Albaniyası tarixinin problemləri |
Akademik yazı və oxu |
Ümumi dilçilik |
Ana dilinin tədrisi metodikası-2 |
Musiqi və onun tədrisi metodikası |
Riyaziyyatın tədrisi metodikası -2 |
Proqramlaşdırma dilləri |
Xarici dildə oxu və nitq-7 |
|||||||||
Ana dili-3 |
||||||||||||||||||||||
3 |
|
|
Xarici dil-3 |
|
Xarici dil-1 Məşğələ Əsmər Hacıyeva |
Xarici dil-1 |
Riyazi analiz-3 Məşğələ |
|
|
Pedaqogika |
|
|
Türk dillərinin müqayisəsi |
|
|
Musiqi və onun tədrisi metodikası |
|
|
Tibbi biliklərin |
Xarici dilin üslubiyyatı |
||
|
Tibbi biliklərin |
|||||||||||||||||||||
III |
1 |
Azərbaycan ədəbiyyatı tarixi – 1 |
Ana dili-3 |
|
Azərbaycan dili |
Xarici dil-1 |
Riyazi analiz-3 |
Sosiologiya |
Orta əsrlər tarixi-2 |
|
Ən yeni Azərbaycan ədəbiyyatı |
Texnologiya və onun tədrisi metodikası |
Uşaq bağçasında fiziki tərbiyə |
Funksional analiz |
Funksional analiz |
Xarici dilin leksikologiyası |
||||||
Cəbr -3 |
Xarici dilin üslubiyyatı |
|||||||||||||||||||||
2 |
Xarici dil-2 |
Pedaqogika |
Xarici dil-3 |
Ana dili-3 Məşğələ |
|
Azərbaycan dili |
Cəbr -3 |
Pedaqogika |
Azərbaycan tarixi -1 |
Xarici dildə oxu və nitq-3 |
Ədəbiyyatın tədrisi metodikası |
Fiziki tərbiyə və onun tədrisi metodikası |
Texnologiya və onun tədrisi metodikası |
Ehtimal nəzəriyyəsi və statistika elementləri |
Verilənlər bazası |
Xarici dildə oxu və nitq-7 |
||||||
Sosiologiya |
Ədəbiyyatın tədrisi metodikası |
Riyaziyyatın təlimində interaktiv üsulunun tətbiqi |
||||||||||||||||||||
3 |
Pedaqogika |
Xarici dil-2 |
Riyaziyyatın ibtidai kursunun nəzəri əsasları-3 |
Məktəbəqədər |
|
|
|
|
|
|
Akademik Yazı və oxu |
|
|
Həyat bilgisi və onun tədrisi metodikası |
|
|
Triqonometrik funksiyalar, tənliklər və bərabərsizliklər |
Tibbi biliklərin əsasları-1 |
Xarici dilin tədrisi metodikası-3 |
|||
Həyat bilgisi və onun tədrisi metodikası |
|
|
||||||||||||||||||||
IV |
1 |
Dünya ədəbiyyatı - 1 |
Ümumi pedaqogika |
Riyaziyyatın ibtidai kursunun nəzəri əsasları-3 Rizvan Bağırov |
İnklüziv təhsil |
Azərbaycan tarixi |
Sosiologiya |
Pedaqogika |
Antropologiya |
Xarici dilin qrammatikası-3 |
Türk dillərinin müqayisəsi |
Texnologiya və onun tədrisi metodikası |
Ana dilinin tədrisi |
|
Musiqi və onun tədrisi metodikası |
Riyaziyyatın təlimində interaktiv üsulunun tətbiqi |
Funksional analiz |
Xarici dilin leksikologiyası |
||||
|
Riyazi analiz-3 |
Pedaqogika |
Sosiologiya |
Ümumi dilçilik |
||||||||||||||||||
2 |
Müasir Azərbaycan |
Xarici dil-2 |
Riyaziyyatın ibtidai kursunun nəzəri əsasları-3 |
Ümumi pedaqogika |
Məktəbəqədər pedaqogika |
Xarici dil-1 |
Psixologiya |
Cəbr-3 |
Cəbr -3 |
Həndəsə-3 |
Azərbaycan Albaniyası tarixinin problemləri |
Dilçiliyə giriş |
Ədəbiyyat nəzəriyyəsi |
Həyat bilgisi və onun tədrisi metodikası |
Texnologiya və onun tədrisi metodikası |
Ətraf aləmlə tanışlığın metodikası |
Nitq inkişafıüzrə metodikası |
Riyazi fizika tənlikləri |
Mülkü müdafiə və tbbi biliklərin əsasları-1 |
Tərcümə |
||
Azərbaycan dili |
||||||||||||||||||||||
3 |
Xarici dil-2 |
|
|
|
|
Məktəbəqədər pedaqogika |
Həndəsə-3 |
|
|
|
|
Xatici dildə oxu və nitq-5 |
|
Fiziki tərbiyə və onun tədrisi metodikası |
Ətraf aləmlə tanışlığın metodikası |
|
|
Xarici dildə oxu və nitq -7 |
||||
|
|
Uşaq bağçasında fiziki tərbiyə |
||||||||||||||||||||
V |
1 |
Pedaqogika Məşğələ |
Xarici dil-2 Məşğələ |
Politologiya |
Riyaziyyatın ibtidai kursunun nəzəri əsasları-3 |
İnklüziv təhsil |
Azərbaycan dili |
Psixologiya |
Riyazi analiz-3 |
Cəbr-3 |
Pedaqogika |
Xarici dilin qrammatikası-3 |
Ədəbiyyat nəzəriyyəsi |
|
|
Nitq inkişafı metodikası |
Ətraf aləmlə tanışlığın metodikası |
Funksional analiz |
Mülkü müdafiə və tbbi biliklərin əsasları- 0,5.1 |
Azərbaycan ədəbiyyatı |
||
|
Pedaqogika Məşğələ |
Orfoqrafiya və |
Politologiya |
Məktəbəqədər pedaqogika |
Mülkü müdafiə və tbbi biliklərin əsasları- 0,5.2 |
|||||||||||||||||
2 |
Dünya ədəbiyyatı - 1 |
Müasir Azərbaycan |
Orfoqrafiya və |
Xarici dil-1 |
İnklüziv təhsil |
Riyazi analiz-3 |
Azərbaycan tarixi |
Həndəsə-3 |
Riyazi analiz-3 |
Orta əsrlər tarixi-2 |
Xarici dilin fonetikası-3 |
Ədəbiyyatın tədrisi metodikası |
Həyat bilgisi və onun tədrisi metodikası |
Texnologiya və onun tədrisi metodikası |
Riyaziyyatın tədrisi metodikası |
Verilənlər bazası |
Tərcümə |
|||||
Texnologiya və onun tədrisi metodikası |
Nitq inkişafı metodikası |
|||||||||||||||||||||
3 |
|
|
|
Xarici dil-3 |
|
|
Azərbaycan tarixi |
Həndəsə-3 |
Pedaqogika |
Tarixə köməkçi fənlər |
|
Nitq mədəniyyəti |
Ana dilinin tədrisi |
Fiziki tərbiyə və onun tədrisi metodikası |
|
|
|
Müstəvi üzərində həndəsi çevirmələr və onların tətbiqləri |
Təhsil sahəsində ingilis dili |
|||
Gün |
|
AƏ18.1 |
AƏ18.2 |
İS18.1 |
İS18.2 |
MT18.1 |
MT18.2 |
R18.1 |
R18.2 |
Rİ18.1 |
Rİ18.2 |
T18 |
XD18 |
Rİ16 |
|
I |
1 |
Dünya ədəbiyyatı – 3 |
Bədii mətnin linqvistik təhlili Məşğələ |
İnformatika və onun t/m |
Sadə riyazi təsəvvürlərin formalaşdırılması kursunun nəzəri əsasları |
Riyazi məntiq |
Elementar riyaziyyat-2 |
Yeni tarix-2 |
Müasir Azərbaycan dili |
Riyaziyyatın tədrisi metodikası |
|||||
Bədii mətnin linqvistik təhlili Məşğələ |
Dünya ədəbiyyatı – 3 |
Adi diferensial tənliklər |
|||||||||||||
2 |
Müasir Azərbaycan dili – 4 |
Nitq mədəniyyəti |
Tibbi biliklərin əsasları |
Məktəbəqədər təhsildə müasir pedaqoji texnologiyalar və innovasiyalar |
Riyaziyyatın inkişaf tarixi |
Riyazi məntiq |
Adi diferensial |
Etnoqrafiya |
İngilis dilinin |
İnformatikanın tədrisi metodikası |
|||||
Ümumtəhsil kurikulumunun əsasları |
|||||||||||||||
3 |
Azərbaycan ədəbiyyatı |
|
Tibbi biliklərin əsasları |
|
|
|
|
Ümumi fizika |
İnformatika-2 |
Riyazi məntiq |
|
Xarici dilinin tədrisi |
Triqonometrik funksiyalar , tənliklər və bərabərsizliklər Mühazirə |
||
Xarici dil -2 |
|||||||||||||||
II |
1 |
Azərbaycan dili tarixi |
İnformatika və onun t/m |
Ailədə milli tərbiyə məsələləri |
|
|
İnformatika-2 |
Azərbaycan tarixi-3 |
İngilis dilinin |
Riyaziyyatın tədrisi metodikası |
|||||
Tibbi biliklərin əsasları |
İnformatikanın tədrisi metodikası |
||||||||||||||
2 |
Bədii mətnin linqvistik təhlili |
Uşaq ədəbiyyatı |
Tərbiyə işinin təşkili metodikası |
Ümumi fizika |
Riyazi məntiq |
İnformatika və təhsildə İKT |
Mülki müdafiə və tibbi biliklərin əsasları -2 |
Təhsildə İKT |
|||||||
Müasir Azərbaycan dili – 4 |
|||||||||||||||
3 |
|
Azərbaycan ədəbiyyatı |
Xarici dil-5 |
Nitq mədəniyyəti |
|
|
Müstəvi üzərində həndəsi çevirmələr və onların tətbiqləri |
|
|
|
Xarici dil -2 |
|
|||
III |
1 |
Azərbaycan ədəbiyyatı tarixi – 3 |
|
Xarici dil-5 |
Məktəbəqədər pedaqogika tarixi |
Multikulturalizmə giriş |
Kompyuter şəbəkələri, internet və |
Ümumtəhsil kurikulumunun əsasları |
Mülki müdafiə və tibbi biliklərin əsasları -2 |
Riyaziyyatın tədrisi metodikası |
|||||
Riyaziyyat təlimində inkişafetdirici çalışmalardan istifadə yolları |
Riyaziyyatın inkişaf tarixi Məşğələ |
Ümumi fizika |
Təhsildə İKT |
||||||||||||
2 10-15 |
Müasir Azərbaycan |
Dünya ədəbiyyatı – 3 |
Xarici dil-5 |
Uşaq ədəbiyyatı Məşğələ Səadət Ağakişiyeva |
Sadə riyazi təsəvvürlərin formalaşdırılması kursunun nəzəri əsasları |
Ailədə milli tərbiyə məsələləri |
Elementar riyaziyyat- 2 |
Elementar riyaziyyat-2 |
Azərbaycan tarixi-3 |
Xarici dildə oxu və nitq-5 |
İnformatikanın tədrisi metodikası |
||||
3 |
Dünya ədəbiyyatı – 3 |
Müasir Azərbaycan |
Tibbi biliklərin əsasları Mühazirə Afina Allahverdiyeva |
Ailədə milli tərbiyə məsələləri |
Sadə riyazi təsəvvürlərin formalaşdırılması kursunun nəzəri əsasları |
Ümumi fizika |
|
İnformatika-2 0,5.2 lab. |
|
Mülki müdafiə və tibbi biliklərin əsasları -2 |
Mülki müdafiə və tibbi biliklərin əsasları -2 |
|
|||
Kompyuter şəbəkələri, internet və multimedia vasitələri 05,1 lab. Almaz Əiyeva |
|
||||||||||||||
IV |
1 |
Azərbaycan ədəbiyyatı tarixi – 3 |
|
|
Məktəbəqədər təhsildə müasir pedaqoji texnologiyalar və innovasiyalar |
Tərbiyə işinin təşkili metodikası |
Həqiqi dəyişənli funksiyalar nəzəriyyəsi |
Adi diferensial tənliklər |
Azərbaycan tarixi-3 |
Xarici dil -2 |
Təhsildə İKT |
||||
Müasir Azərbaycan |
Azərbaycan ədəbiyyatı tarixi -3 |
Mülki müdafiə və tibbi biliklərin əsasları -2 |
|||||||||||||
2 |
Azərbaycan dili tarixi |
Bədii mətnin linqvistik təhlili |
Uşaq ədəbiyyatı |
İnformatika və onun t/m |
Tərbiyə işinin təşkili metodikası |
Məktəbəqədər təhsildə müasir pedaqoji texnologiyalar və innovasiyalar |
Multikulturalizmə giriş |
Həqiqi dəyişənli funksiyalar nəzəriyyəsi Mühazirə Vaqif Abdullayev |
İnformatika və təhsildə İKT |
Xarici dilinin tədrisi |
Riyaziyyatın tədrisi metodikası |
||||
Multikulturalizmə giriş Məşğələ İlham Məmmədov |
|||||||||||||||
3 |
|
|
İnformatika və onun t/m |
Tibbi biliklərin əsasları |
Defektologiya və loqopediyanın əsasları |
Elementar riyaziyyat- 2 |
Elementar riyaziyyat- 2 |
Elementar riyaziyyat-2 |
İnformatika-2 |
Yeni tarix-2 |
|
Tətbiqi proqramlar |
|||
Mülki müdafiə və tibbi biliklərin əsasları -2 |
|||||||||||||||
V |
1 |
Bədii mətnin linqvistik təhlili |
Azərbaycan dili tarixi |
Riyaziyyat təlimində inkişafetdirici çalışmalardan istifadə yolları |
|
|
|
|
Adi diferensial tənliklər |
Elementar |
|
Xarici dildə oxu və nitq- 5 |
|
||
|
|
||||||||||||||
2 |
Dünya ədəbiyyatı – 3 |
Tibbi biliklərin əsasları |
Xarici dil-5 |
Defektologiya və loqopediyanın əsasları |
Məktəbəqədər pedaqogika tarixi |
Ümumi fizika |
Riyazi məntiq |
Kompüter şəbəkələri, internet və multimedia vasitələri. lab. |
Həqiqi dəyişənli funksiyalar nəzəriyyəsi Vaqif Abdullayev |
Etnoqrafiya |
|
|
|||
Azərbaycan ədəbiyyatı |
Müasir Azərbaycan |
Riyazi məntiq |
Riyaziyyatın inkişaf tarixi |
Həqiqi dəyişənli funksiyalar nəzəriyyəsi |
Kompüter şəbəkələri, internet və multimedia vasitələri. lab. |
Mülki müdafiə və tibbi biliklərin əsasları -2 |
|||||||||
3 |
|
|
|
|
Məktəbəqədər pedaqogika tarixi |
Defektologiya və loqopediyanın əsasları |
Müstəvi üzərində həndəsi çevirmələr və onların tətbiqləri |
Həqiqi dəyişənli funksiyalar nəzəriyyəsi |
|
İnformatika-2 |
Mülki müdafiə və tibbi biliklərin əsasları -2 |
|
Tətbiqi proqramlar |
||
Riyaziyyat təlimində inkişafetdirici çalışmalardan istifadə yolları |
Həqiqi dəyişənli funksiyalar nəzəriyyəsi |
Müstəvi üzərində həndəsi çevirmələr və |